מצלמת אבטחה חיצונית

אחת הדילמות הקשות בכל הקשור למניעת פשע היא, האם יש היגיון בהתקנת מערכות שלא מונעות פשע אלא רק עוזרות לזהות את מי שעשה אותו ולהביא למעצרו. כלומר, האם יש סיבה שאנחנו נתקין מערכת שלא מונעת את הפשע, לא עוצרת אותו אלא רק מאפשרת לנו לזהות את מי שביצע אותו לאחר מעשה?


התשובה היא כן, ואדרבא כשמדובר בהתקנת מצלמת אבטחה, זו הסיבה שבשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר מקומות מרושתים במערכת מצלמות. כך למשל אנחנו יכולים למצוא מצלמות אבטחה במבני מגורים, מצלמות אבטחה במוסדות ציבור, מוסדות חינוך, משרדים וחנויות, מסעדות ובתי קפה, תחנות רכבת ושדות תעופה וכן במקומות פתוחים כמו רחובות, שדרות, פארקים ועוד.

יש שתי סיבות עיקריות להתקנת מצלמת אבטחה חיצונית ופנימית. ראשית, לעולם לא נוכל למנוע את הפשע עד הסוף, על כן המצלמה תעזור לנו לפחות לעצור את מי שעושה אותו, מתוך כוונה שלא יעשה זאת שוב ומתוך כוונה שאחרים שירצו לעשות פשע דומה ידעו שאנחנו יכולים לעצור אותם. שנית, מערכת מצלמות אולי לא עוצרת את הפשע אך היא בהחלט מרתיעה את מי שמבקש לבצע פשע. בסופו של דבר, אדם אשר רואה שיש מעליו או במקום מסוים מצלמה, והוא יודע שיש מי שמביט בו באותו רגע או לאחר מכן, לא ינסה לעשות דבר, ברור לו שהסיכוי שיתפסו אותו הוא גדול. הטענה אגב אומרת, שגם אם המצלמה לא עובדת היא עדיין מרתיעה, אך בכל מקרה תמיד עדיף שתעבוד, כך אם היא לא תרתיע מישהו, אז לפחות נוכל לזהות אותו ולפעול למעצרו לאחר מכן.

שימוש נכון במצלמת אבטחה חיצונית הוא לא רק בהפעלת המצלמה אלא גם בהתקנתה במקום נכון, קרי מקום שאנחנו יכולים לראות בצורה ברורה את כל המרחב, כמו כן המצלמה צריכה לאפשר לנו לראות את המקום מזוויות שונות, היא צריכה לשמור תיעוד של התמונות שהיא מצלמת ובנוסף לכך, היא צריכה לאפשר לנו לצלם לאורך זמן ממושך לפני שאנחנו נדרשים להחליף כרטיס זיכרון. כך אנחנו יכולים לאפשר לה לרוץ ולצלם במשך שעות רבות.

אם אתם רוצים לקבל עוד מידע על מצלמת אבטחה חיצונית וכל סוג של מצלמה אחרת, זה הזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לעזור לכם. הצוות של יוסוניק ישמח לעבוד איתכם ולהתקין עבורכם מערכת מצלמות בבית, בעסק ובכל מקום אחר שתבקשו.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

מצלמה לדלת הכניסה