מצלמה לדלת הכניסה

יושבים בתוך החדר שלכם במשרד ורוצים לדעת בכל שלב מי נכנס למשרד? מעוניינים לדעת מי נכנס לבניין? חוששים שמא אנשים זרים ייכנסו לכם לבית בעת אירוע שאתם עורכים במקום? זה הזמן להתקין מצלמה לדלת הכניסה.

מצלמה לדלת הכניסה היא אחת המצלמות הנפוצות ביותר שנהוג להתקין היום, מהסיבה הפשוטה שדלת הכניסה היא המקום דרכו עוברים מרבית האנשים. כפי שלמדנו לא פעם מסרטים, דווקא מהמקום ממנו אנחנו לא חושבים שייכנסו אלינו אנשים זרים ולא מורשים, הם יכולים להיכנס. הרי אם נניח יש אירוע בבית או אירוע במשרד, מה מונע מבן אדם זר לעבור דרך דלת הכניסה באמתלה שהוא מכר שלנו ולהיכנס? באמצעות מצלמה לדלת הכניסה יהיה מי שיוכל לבחון כל מי שנכנס, אם לא בזמן הווה אז לאחר מכן הוא יוכל לזהות מי זה.

כיום אנחנו יכולים לראות אנשים רבים שבוחרים להתקין מצלמת אבטחה אלחוטית לבית, מדובר במצלמה שמותקנת בדלתות הכניסה אך גם ליד החלונות, במרפסת, בגינה, חצר ובמקומות נוספים. הרעיון של מצלמה אבטחה אלחוטית לבית הוא שמדובר במצלמה שמותקנת ללא מערכת חיווט ואז קל יותר להסתיר אותה וקשה מאוד לזהות אותה בגלל זה. המצלמה מאפשרת לנו, כאמור, לזהות את כל מי שנכנס, היא מצלמת אותו ואנחנו יכולים גם לשמור את התיעוד במידת הצורך.

סוג נוסף של מצלמה, לא בהכרח מצלמה לדלת הכניסה, היא מצלמת IP חיצונית. מדובר על מצלמה שעובדת באמצעות האינטרנט, ניתן לשלוט עליה שליטה מלאה דרך המחשב, הייחוד של מצלמה זו אשר ניתן להתקין אותה על הגדר, בחצר, בגינה, בחנייה ובכל מקום, היא לא רק העובדה שהיא ניתנת לשליטה על ידי המחשב אלא שמדובר במצלמה עם ראיית לילה, מעצם היותה מצלמה חיצונית. המצלמה מחוברת לאינטרנט באמצעות חיבור ברשת קווי, יש לציין שאפשר לקבל את התמונות שהיא מצלמת הן דרך המחשב והן דרך מכשירי סלולר. מצלמת ip חיצונית, היא מצלמה שמתאימה בעיקר לעסקים, חנויות, משרדים ומפעלים.

אצלנו ביוסוניק תוכלו למצוא מגוון סוגים של מצלמות, כולל מצלמה לדלת הכניסה על פי הצורך שלכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ותוך זמן קצר תוכלו ליהנות ממגוון הצעות אטרקטיביות להתקנת מצלמות לבית ולמשרד. הצוות שלנו ישמח לעזור לכם. אל תוותרו על ההזדמנות ליהנות ממצלמה איכותית שתעזור לכם לשמור על העסק או על הבית בצורה טובה יותר.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

התקנת אזעקה