התקנת מצלמה נסתרת בבית

החלטתם לבצע התקנת מצלמה נסתרת בבית שלכם? אתם לא לבד, כמובן, כאשר בלא מעט בתים בישראל מתקבלת מדי שנה ההחלטה הזו בדיוק. יש לה לא מעט סיבות, כאשר המצלמה יכולה לשמש אמצעי לבקרה על הנעשה בבית בנקודת זמן מסוימת, לאמת או להפריך חשדות מסוימים העולים בו (למשל, התעללות בילדים על ידי המטפלת או בגידה של בן/בת הזוג) ולהעניק שקט נפשי של ממש לדיירי הבית: חשבו על מצב בו ההורים יוצאים מהבית לפרק זמן מסוים ורוצים לעקוב אחר הילד שלהם גם מרחוק.

כדי שהמשימה תתבצע על הצד הטוב ביותר, נדרש למעשה לקיים שני תנאים: הראשון הוא בחירה בדגמים המתקדמים ביותר של מצלמות אבטחה, והשני – התקנה של המצלמות הלכה למעשה, שחייבת להתבצע על ידי גורמים הבקיאים בתחום.

מגוון רחב של סוגים

עוד לפני שמתחיל ההליך של התקנת מצלמה נסתרת בבית, צריך לבחור בדגם המצלמה או המצלמות שיותקנו. כאמור, מומלץ לבחור בדגמים מהשורה הראשונה, שיכללו פונקציות מתקדמות, יספקו איכות תמונה גבוהה במיוחד וכן אפשרות לסנכרון עם ממשקים אחרים. התקנת מצלמת ip נחשבת לפופולארית מאד בשנים האחרונות, כאשר המצלמה מתחברת בצורה אלחוטית ומאפשרת לצפות בתמונה בה גם דרך מחשבים או אפילו בטלפונים ניידים חכמים, אשר החיבור אליהם נעשה באמצעות האינטרנט.

ההתקנה בבית הלקוח

לכל דגם של מצלמה יש כיום חוקים משלו מבחינת אופן ההתקנה שלו, אם כי גם כאן ניתן לטעון שמדובר במשימה מורכבת הרבה פחות ביחס לעבר. התקנת מצלמות ip, אם חוזרים לדוגמא שהובאה מעלה, נחשבת לפשוטה בהתחשב בעובדה שאין כאן צורך בכבלים המועברים למערכת ההקלטה, אלא רק ברשת תקשורת ביתית ובראוטר באמצעותו ניתן יהיה להעביר את התמונה.

אף על פי שאפשר למצוא באינטרנט מדריכים שמראים כיצד ניתן לבצע התקנת מצלמה נסתרת בבית באופן עצמאי, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שתוכל לבצע את ההתקנה על פי הספר, כמו גם לטפל בשלל היבטי התפעול שלה: החיבור בין התשתיות השונות (מחשב, אפליקציה), הגדרת תכונות המצלמה, בחירת מיקום אידיאלי עבורה ועוד.

חברת יוסוניק נחשבת לאחת הבולטות בישראל באספקת אמצעי מיגון ואבטחה מתקדמים ובהתקנתם, ובכלל זה – בהתקנת מצלמה נסתרת בבית.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
מערכת גילוי עשן