קודן לשער חשמלי

לפני שני עשורים או יותר, האטרקציה הגדולה של מבנים בכלל וחדרים בפרט היתה מערכות אינטרקום שאיפשרו לנו לדבר עם מי שנמצא בתוך המבנה או החדר, גם אם היינו מחוצה לו, וכן יכולנו למנוע כניסה של אנשים שנמצאים מחוץ למבנה או לחדר, אם לא ידענו לזהות במי מדובר.

כיום הרעיון של אינטרקום, אומנם עדיין קיים, נשמע ישן ומיושן שכן במקומו אנחנו יכולים למצוא קודן לדלת כנסיה לבניין או לחדר. קודן לפתיחת דלת הוא דבר שכמעט בכל מבנה מגורים וכן במבנים מסחריים ועסקיים אנחנו יכולים למצוא.

הרעיון של קודן לפתיחת דלת (או קודן לשער חשמלי בחנייה) הוא מאוד פשוט. בשביל להיכנס אל תוך מבנה או חדר מסוים, יש להקליד קוד שנקבע מראש. במרבית המבנים, בוודאי במבני מגורים, מדובר על קוד קבוע שכול הדיירים מכירים ובמקרים רבים הם גם נוהגים להעביר אותו לקרובי משפחה שנוהגים לבקר אותם הרבה, בשביל שלא יצטרכו לצלצל בכל פעם באינטרקום (לצד הקודן האינטרקום הרגיל עדיין פעיל כרגיל), עם זאת, במבנים מסוימים, מסחריים, עסקיים, וכן בוודאי במבנים שכוללים מעבדות או חדרים סודיים, הרי שהקוד של הקודן לפתיחת דלת משתנה לעיתים תכופות ורק מי שמורשה להיכנס יודע מהו. המטרה היא למנוע מאנשים שלא מורשים להיכנס, להצליח להיכנס פנימה.

במקרים רבים גם נהוג להתקין לצד קודן לדלת כניסה לבניין גם מצלמות אבטחה שונות, כך ניתן לראות מי האנשים שעומדים מחוץ לדלת ומנסים להיכנס פנימה, כיום ישנן מערכות משוכללות שדורשות גם זיהוי פנים של מי שמבקש להיכנס, במקומות מסוימים מותקנת מערכת לזיהוי אצבע או כף יד, ובמקרים אחרים יש צורך להשתמש גם בכרטיסים חכמים מיוחדים על מנת שיהיה ניתן להיכנס פנימה. כמובן ככל שהמבנה הוא סודי ומיוחד יותר,כך המערכות שיש צורך להפעיל בשביל לפתוח את הדלתות שלו, הן הרבה יותר מתקדמות. במבנים רגילים, נהוג להתקין קודן לפתיחת דלת בלבד או אינטרקום רגיל. חשוב לומר, שבמבנים בהם יש כמה דלתות כניסה, הרי שבכל דלת יהיה קודן לפתיחת דלת.

לסיום, אם אתם רוצים לדעת עוד על קודן לדלת כניסה לבניין או קודן לשער חשמלי, אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יוסוניק. אנחנו מובילים בארץ בתחום של התקנת קודן לדלת כניסה וכן למערכות אחרות. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל הצעות מחיר ייחודיות בתחום.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

מצלמות ip נסתרות