מצלמות נסתרות אלחוטיות

לא פעם בסרטים, בעיקר סרטי ריגול או מתח, אנחנו יכולים לראות שימוש נרחב במצלמה סמויה. פעם זו מצלמה שמשתמשים בה בעזרת עט ופעם בעזרת מצית, פעם מדובר במצלמה ניידת ופעם נייחת. אך האמת היא, גם אנשים מהשורה עושים שימוש נרחב במצלמות נסתרות אלחוטיות ולא אלחוטיות.

הרעיון של מצלמות נסתרות אלחוטיות הוא, שניתן להתקין אותן בכל מקום, בכל צורה, כך שהן מצלמות מבלי שהנוכחים בחדר או במבנה ידעו שהם מצולמים. בדרך כלל מדובר על מצלמות זעירות שיכולות לקלוט תמונה רחבה או מצלמות שניתן להתקין באופן כזה שהן נראות כמו משהו אחר לגמרי, אך בעצם הן מצלמות את כל האזור בצורה נוחה ופשוטה.

חשוב לומר השימוש במצלמות נסתרות אלחוטיות גדל עם השנים, גם בזכות העובדה שהטכנולוגיה בתחום השתנתה והשתפרה אך גם בזכות העובדה, שעם הזמן הצורך בשימוש במצלמות אלו עלה. זה נכון הם במקרים פרטיים והן במקרים מסחריים. לצערנו היום הרבה יותר נכון ופשוט להשתמש במצלמה סמויה מאשר להבטיח את בטחון המקום בדרכים אחרות, זה נכון בוודאי כשיש ילדים במקום או רכוש יקר ערך.

כשדיברנו על כך שעם השנים חלה עלייה בכמות השימוש במצלמות נסתרות אלחוטיות, ובין היתר בזכות העובדה שהמצלמות השתכללו, הרי שאנחנו יכולים לראות זאת למשל במצלמת IP אלחוטית נסתרת, מדובר על מצלמה שמסוגלת להעביר את כל המידע שהיא קולטת ישירות למחשב. כך בכל שעה ניתן לדעת מה קורה במבנה גם מבלי להיות שם. המידע יכול להיות מועבר לרשתות שונות, הוא מגובה ונשמר, והתיעוד שלו מאפשר לזהות שינויים ודפוסים מיוחדים. לרוב מי שעושה שימוש במצלמת IP אלחוטית נסתרת הם בעלי עסקים וכן הורים שמתקינים מצלמות כאלה בבית בשביל לשמור על ילדיהם. כמו כן, נעשה שימוש מקיף במוסדות ציבור ובפרט מוסדות חינוך לצורך אבטחה. יש הטוענים שמצלמות נסתרות אלחוטיות הן הבסיס איתו עובדים מאבטחים ושומרים, אשר לא תמיד נמצאים במקום ולא תמיד יכולים לאבטח בכל מקום את המבנה ואת כל מי שנמצא בתוכו.

אם אתם רוצים לדעת עוד על מצלמות נסתרות אלחוטיות, זה הזמן ליצור איתנו קשר. צוות יוסוניק ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך האתר ואנחנו נעמוד לרשותכם בכל נושא ובכל שאלה. תפנו אלינו עוד היום וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

אינטרקום אלחוטי לשער כניסה