אינטרקום עם מצלמה

כשתחושת הביטחון יורדת, אנחנו מחפשים דרכים שונות כיצד להתמודד עם המצב וכיצד להתגונן מפני מצבים של איום חיצוני. אחת הדרכים לכך היא באמצעות מערכות אינטרקום עם מצלמה. מערכות אשר אפשר למצוא כיום בלא מעט מבני מגורים, בתים פרטיים, בתי עסק, משרדים ועוד.

הרעיון של מצלמת אינטרקום הוא מאוד פשוט, כשמישהו ניגש לדלת ומבקש להיכנס, הוא מצולם, וכך אנחנו, שנמצאים בצד השני של הדלת, יודעים מי עומד בכניסה לפני שאנחנו פותחים לו אותה, וכן אנחנו יכולים לזהות אם אנחנו מכירים אותו או לא, ולהחליט אם אנחנו רוצים לפתוח לו את הדלת או להימנע מכך. יתרה מזו, מערכת אינטרקום ביתי אשר כוללת מצלמת אינטרקום מאפשרת לו לתעד כל העת את מה שקורה בחוץ ואם חס וחלילה מתפתח אירוע שלילי, אנחנו יכולים לזהות מי אחראי על כך.

אינטרקום עם מצלמה הוא לא דבר חדש, מערכות ביטחון, עסקים אשר מבקשים לשמור על סודיות מקסימאלית, בתים פרטיים ועוד מגוון מקומות דאגו במשך השנים להתקין מערכות כאלה, עם הזמן הן הפכו להיות הרבה יותר נפוצות, מחירן ירד ולכן הם הצליחו לחדור אל השוק הפרטי. יש לציין, שכיום אפשר למצוא שילובים שונים של מצלמות אינטרקום ביתי עם כלים נוספים, למשל, מערכות שכוללות זיהוי אצבע, מערכות אשר סורקות את הפנים, מערכות הקלטה, ואף מעבר לכך. ישנן מערכות מתקדמות שמאפשרות לסרוק גם חפצים שונים אשר אותם אוחזים אלה שעומדים בכניסה. כך אנחנו יודעים בדיוק מה יש להם ביד והאם מדובר בחומר מסוכן או בחומר רגיל.

אינטרקום עם מצלמה, לא מתאים לכל מקום ומבנה כמובן, יש מקומות בהם ניתן להסתפק במערכת אינטרקום ביתי רגילה, כזו שמזהה אנשים על פי קול או על פי קוד, עם זאת, מאחר ותחושת הביטחון שלנו יורדת עם השנים מסיבות שונות, הרי שעלינו להשתמש בכל הכלים הניתנים בשביל להתמודד עם המצב, בין היתר עלינו להשתמש גם במערכות אינטרקום עם מצלמה. מערכות שמסוגלות לזהות את האדם שעומד בכניסה למבנה לפני שאנחנו נותנים לו להיכנס פנימה.

אם אתם רוצים לדעת עוד על מערכות עם מצלמת אינטרקום וכן על מערכות נוספות, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם. חברת יוסוניק תשמח להציג בפניכם את מיטב המוצרים בתחום. אצלנו תוכלו למצוא מערכות אינטרקום ביתי מסוגים שונים אשר יכולות להתאים לצרכים שלכם והכל עם הצעות מחיר אטרקטיביות ביותר.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

מערכות גילוי וכיבוי אש