מרכזיות טלפון
מרכזית הטלפון הינה כלי חשוב ביותר בהתנהלות העסק. המרכזיה מאפשרת את ניתוב השיחות הנכנסות באופן מסודר ליעדיהן ובכך מקלות על העומס המשרדי שנוצר בהעדרן. בעת כניסת שיחת טלפון נשמע מענה קולי המפרט את יעדי השלוחות ברחבי המשרד/העסק ובכך תורם לתפעול מהיר של צורכי העסק ובמענה מהיר לדרישת הלקוח. את סוג המרכזיה אופיה וגודלה ניתן לקבוע אך ורק בהתאם לצורכי העסק מכיוון שלכל עסק יחודיות משלו. ישנם מספר אלמטים המשפיעים על בחירת המרכזיה כגון:גודל העסק ומספר המשתמשים במרכזיה תוך לקיחה בחשבון של התרחבות עתידית של העסק. כמו כן יש לקחת בחשבון את כמות שיחות הפנים ארציות וכמות השיחות הנכנסות מחו"ל. כמו כן עלינו לתכנן את מספר העמדות הרגילות לעומת העמדות בעלות טלפונים חכמים המספקים שליטה רבה על המערכת.
אל המערכת הבסיסית ניתן לשלב מספר כרטיסים אופציונאליים לשדרוגה כגון:
- מערכת דואר קולי
- מערכת ניתוב שיחות אוטומטית
- מערכת מענה אוטומטית
- אפשרות פתיחת דלתות אוטומטית
- אגירת מספרי טלפון ושמירתם במחשב העיסקי