מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית

אם החלטתם לרכוש מצלמת אבטחה, הרי שכבר הבנתם את החשיבות שלה. ייתכן שגם הבנתם כי סוג המצלמה בו תבחרו מהווה פרמטר מרכזי שמסביר את מידת ההצלחה שלה בביצוע ייעודה. כיום, יש מגוון רחב של דגמים וסוגים של מצלמות, כשמומלץ מראש להתכוונן לעבר דגמים מתקדמים, שמציעים המון פונקציות ויתרונות. כזו בדיוק היא מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית, אשר המאפיינים והיתרונות שלה יובאו במאמר הנוכחי. ניתן לכם גם המלצה על חברה שתשמח לספק לכם את המצלמות ולהתקין אותן במקצוענות ללא פשרות.

קווים לדמותן של המצלמות האלחוטיות

מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית, מבחינה מעשית, היא מצלמת ip אלחוטית נסתרת או גלויה. מי שמתמצא מעט במונחים טכניים יכול להסיק שמצלמה מהסוג הזה מבוססת למעשה על רשת האינטרנט, כאשר המצלמה עצמה אינה כוללת יחידת הקלטה. תחת זאת, באמצעות ראוטר ואינטרנט אלחוטי ניתן להציג את התמונה שמפיקה המצלמה על גבי צג המחשב או על מסך הטלפון החכם הנייד (באמצעות אפליקציה ייעודית), ובכך לצפות בתמונה בכל עת ומכל מקום.

מצלמת אבטחה ביתית אלחוטית מאפשרת התקנה פשוטה בצורה ניכרת ביחס לסוגים אחרים של מצלמות, גם אם מומלץ מאד לפנות לחברה מקצועית שתיקח על עצמה את המשימה: התקנה לא נכונה עלולה לפגום בפונקציונליות של המצלמה בצורה ניכרת. החלטה חשובה שצריך לקחת היא ביחס למיקום הספציפי של אותה מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית: המטרה בכך היא לספק את התמונה המדויקת והרחבה ביותר, תוך התייחסות לנקודות ה"פריצה" של המבנה, לכאורה או שלא (אזורים מהם גנבים או פורצים עלולים להיכנס אליו). חשוב להגדיר האם המצלמה תהיה גלויה או סמויה, כאשר לכל בחירה מבין אלה יש יתרונות משלה.

הצעד הנכון ביותר: פנייה למומחים של יוסוניק

מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית משווקת על ידי חברות בתחום המיגון והאבטחה, ביניהן מצליחה להתבלט כבר יותר מארבעה עשורים חברת יוסוניק. החברה היא אחת הבולטות בישראל במתן פתרונות אבטחה ומיגון מתקדמים, לרבות שיווק של המוצרים האיכותיים ביותר העומדים בתחום והתקנתם. אנשי החברה מעניקים ללקוחות ייעוץ מקיף, בונים יחד איתם את תכנית האבטחה והופכים את החזון למציאות במבנה עצמו.

 

מוזמנים לקרוא בנוסף:

מערכת כריזה