מצלמות נסתרות קטנות

הצורך ברכישת מצלמות אבטחה נסתרות עולה פעמים רבות. בין אם המדובר הוא על בני זוג שמעוניינים לראות את הצד השני במערכת היחסים בוגד בו, הורים שחושדים בהתנהגות לא נאותה של המטפלת שלהם או אפילו כאלה שרוצים לקבל תמונת מצב של הנעשה בבית בכל רגע נתון – למשל, בעת פריצה לבית – ברור מדוע המצלמה צריכה להיות נסתרת. אפשר למצוא כיום סוגים רבים של מצלמות אבטחה סמויות, ביניהן בולטות מצלמות נסתרות קטנות.

הגודל כן קובע

מצלמות נסתרות קטנות מצליחות "להתבלט" בגודל המינימלי שלהן, שמקל בצורה ניכרת על מלאכת ההסלקה שלהן. המצלמות כיום מגיעות בגדלים שונים, כשהמתקינים אותן יכולים לבחור במצלמות בגודל של מספר ס"מ בודדים – המשמעות של כך היא שאת המצלמות ניתן לרוב למקם בכל מקום בבית, אפילו בתוך חפצים "תמימים" לכאורה. סוגיית המיקום הספציפי משתנה בכל אחד מהמקרים, על פי העיצוב הנוכחי של החדר אך בעיקר – על פי מה שמעוניינים לראות בו. שדה הראייה של המצלמה הרי יגדיר את הפונקציונליות שלה במידה לא מבוטלת, כשהמטרה היא לראות כל התנהגות חריגה שנעשית בבית, אם זו אכן נעשית.

מצלמות נסתרות קטנות מגלמות בתוכן את מיטב הטכנולוגיה העומדת כיום בתחום האבטחה. אלו הן מצלמות אשר מציגות תמונה איכותית מאד, למרות גודלן הזעיר באופן יחסי. בנוסף לכך, חלק מאותן מצלמות אבטחה נסתרות לבית או למשרד הן אלחוטיות במהותן, מה שמקל עוד יותר על ההסתרה שלהן בשטח וכן על ההתקנה שלהן. בדרך זו ניתן למעשה ליצור מערך ראוי של מצלמות אבטחה, שיבטיח שלא תהיה אפילו פינה אחת בבית שתישאר חשופה. העובדה שנפלאות הטכנולוגיה מאפשרות לצפות בתמונה המופקת במצלמה גם מרחוק, למשל באמצעות המחשב, לוקחת את הבקרה על הנעשה בבית מספר צעדים נוספים קדימה.

חברת יוסוניק פועלת החל משנת 1975 ומספקת פתרונות מתקדמים בתחום האבטחה והמיגון. החברה משווקת מצלמות אבטחה מהשורה הראשונה ומתקינה אותן, כולל מצלמות נסתרות קטנות, תוך שאנשיה מרכיבים מערך אבטחה אידאלי לכל לקוח ולקוח. החברה פועלת בפריסה ארצית, מבצעת את השירותים השונים תמורת מחירים נוחים וזמינה לכל צורך של הלקוחות גם בעתיד.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית