מצלמות אבטחה סמויות

כשאנחנו מחליטים להתקין מצלמות בבית או בעסק, עולה שאלה, האם עלינו להתקין מצלמות אבטחה סמויות או גלויות, שאלה זו למעשה עונה על שאלה אחרת והיא, מה אנחנו רוצים להשיג בעזרת המצלמות, מה הן אמורות לשרת, ומה אנחנו מתכוונים להשיג בעזרתן.

לפני שנסביר את ההבדל ומה היתרון של כל צורת התקנה, נסביר תחילה הבדלים מסוימים בין סוגי מצלמות שונות. אנחנו יכולים למצוא מצלמת IP חיצונית ומצלמה פנימית. מצלמה חיצונית היא כזו שעובדת על שטח שמחוץ למבנה, בעוד מצלמה פנימית מתעסקת בשטח שבתוך המבנה. מצלמת IP היא מצלמה שעובדת באמצעות האינטרנט ומחוברת למחשב, לשם היא מעבירה את כל המידע. מצלמה כזו מאפשרת לנו לראות מה קורה במבנה מכל מקום בו אנחנו נמצאים.

לצד מצלמות IP אנחנו יכולים למצוא גם מצלמות אלחוטיות, וכן מצלמות רגילות, כלומר כאלה שעוברות על חיווט חשמלי. מן הסתם, מצלמות אלחוטיות נחשבות הרבה יותר איכותיות וכן הן מותקנות בצורה הרבה יותר יפה ומשתלבות בצורה יותר נכונה בעיצוב של החלל הפנימי.

כעת עולה השאלה, מה עדיף, מצלמות אבטחה סמויות או גלויות? כמו שאנחנו יכולים לראות לא פעם בסרטים, גם מצלמות אבטחה גלויות יכולות לעשות את העבודה, וזה להרתיע את האנשים שמבקשים להיכנס למבנה ללא אישור. לעומת זאת, מצלמות אבטחה סמויות מיועדות לחשוף דברים אחרי שהם מבוצעים. כאן עולה השאלה, האם אנחנו מוכנים לקחת את הסיכון או שמא עדיף לנו להשאיר את המצלמות בצורה כזו, כך שמי שמבקש לבצע פעולה מסוימת, לא יודע שהוא מצולם.

חשוב להסביר, אם יש מצלמות אבטחה גלויות, עדיין מי שמבקש להיכנס למקום או לפגוע בו, יכול לעשות זאת, אם הוא מספיק חכם וזריז, הוא יכול לבצע פעולה בלי שהמצלמה תקלוט זאת או בלי שהמצלמה תוכל לזהות אותו.

מצד שני, מצלמות אבטחה סמויות משרתות אותנו הרבה פעמים, כשאנחנו חושדים במישהו ורוצים לוודא שהוא אכן מבצע את הפעולה, כך נוהגים במקרה שיש חשש שבן או בת זוג בוגד או כשהמטפלת פוגעת בילד שלנו. המצלמה מטרתה אז לחשוף את דבר העבירה ולא בהכרח להרתיע.

אם אתם רוצים לדעת עוד על מצלמות אבטחה סמויות או על גלאי מצלמה נסתרות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל שעה. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר והצוות המקצועי של יוסוניק ישמח לעמוד לרשותכם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

מצלמות נסתרות אלחוטיות