מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות

מצלמות אבטחה מהוות פריט חיוני במיוחד ביצירת מערך מיגון ואבטחה ללא דופי. זהו תחום שאינו קופא על שמריו אפילו רגע אחד, כאשר ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים, של פיתוחים ושל טכנולוגיות שמביאות לכך שהמוצרים המוצעים כיום הם מתקדמים יותר ועושים את עבודתם טוב יותר. מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות מקבלות מקום של כבוד במערך האבטחה כיום, וזאת עקב מספר לא מבוטל של יתרונות חשובים.

ההיבט האלחוטי של המצלמות

מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות הן קודם כל מצלמות אלחוטיות. בין אם המדובר הוא על מצלמות אבטחה למשרד ip או מצלמות אבטחה לבית, היתרון המרכזי הראשון כאן הוא שהתקנת המצלמות הראשונית נחשבת לפשוטה יותר. הסיבה העיקרית לפופולאריות של מצלמות אבטחה מהסוג הזה כיום היא שניתן לחבר אותן בצורה אלחוטית (כלומר, דרך רשת האינטרנט) למחשבים או לאפליקציות ייעודיות בטלפונים החכמים. בדרך זו אפשר לצפות בתמונה המוצגת במצלמה בכל עת, גם כשלא נמצאים בבית.

גלוי או נסתר?

ההחלטה לגבי המיקום של מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות, בדומה למצלמות אבטחה מכל סוג אחר, היא אחת החשובות שיש לקחת. הדגש הראשון חייב להיות מושם על מיקום המצלמה במקום שיאפשר את שדה הראייה הרחב ביותר, תוך התאמה לסיכונים העומדים עבור המבנה המסוים. מיקום מצלמת אבטחה שמתצפתת באופן ישיר על חניית הבית נראית מובנת מאליה כאשר רוצים להציב מצלמה שתיכנס לתמונה בניסיונות גניבת הרכב, אם לוקחים דוגמא אחת מבין רבות.

סוגיה אחרת שצריך לקחת בחשבון היא האם אותן מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות הן גלויות, או שמא מצלמות סמויות. לכל בחירה יש יתרונות משלה: המצלמות הסמויות מהוות אמצעי הרתעה מהשורה הראשונה. פורץ שרואה מצלמת אבטחה לא ינסה לבצע את זממו. מנגד, המצלמות הסמויות מאפשרות לספק תשובות לשאלות שעולות ביחס לשטח החיצוני של המבנה – למשל, אנשים לא רצויים המסתובבים בו. כאשר הם אינם יודעים שהם מצולמים, אפשר לתעד אותם באופן מפליל, וכן לפענח פשעים לאחר שהם מתרחשים.

בחברת יוסוניק תמצאו מגוון רחב של פתרונות אבטחה ומיגון, כולל מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות. החברה מספקת אך ורק מוצרים מתקדמים, תוך התאמה שלהם לצרכי הלקוחות ולדרישות שלהם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
מצלמות נסתרות קטנות