מצלמה אלחוטית מקליטה

מערך אבטחה ומיגון בבית או במשרד מסוימים אינו יכול להיות שלם ללא מצלמות האבטחה למיניהן. לאחר שמקבלים את ההחלטה שנראית לעיתים מובנת מאליה – להצטייד במצלמות מהסוג הזה, נדרש להיכנס לעובי הקורה ולראות אילו דגמים מוצעים כיום בתחום. ההמלצה המועילה ביותר היא לא להסתפק כיום בפחות מהטוב ביותר, אלא לבחור בדגמים שברור ששינו לטובה את הכללים בתחום – מצלמה אלחוטית מקליטה היא כזו בדיוק.

על המצלמות האלחוטיות המקליטות

את ההגדרה של מצלמה אלחוטית מקליטה ניתן לחלק לשני אלמנטים עיקריים. הראשון, כפי שאפשר להסיק, הוא היותה של המצלמה אלחוטית. המשמעות הישירה של מצלמה נסתרת אלחוטית היא שניתן להתקין אותה ללא כבלים המחברים בינה לבין מערכות ההקלטה. תחת זאת, המצלמה הזו מתחברת לאמצעי הצפייה בה – מחשב, טלפון נייד חכם וכן הלאה – באמצעות רשת האינטרנט וראוטר. הדבר מציע לא רק התקנה פשוטה פי כמה ביחס לדגמים אחרים של מצלמות, אלא גם אפשרות לצפות בתמונה המוצגת במצלמה בכל זמן ומכל מקום, אפילו כשלא נמצאים בבית בצורה ישירה.

החלק השני בהגדרה, ניחשתם נכון, הוא היותה של המצלמה מקליטה. מצלמה אלחוטית מקליטה אינה כוללת אמנם מערכת הקלטה עצמאית, אך מאפשרת להקליט על גבי תוכנות ייעודיות הנמצאות על גבי המחשב. כל מצלמה עשויה לבצע את ההקלטה באופן שונה, על פי ההגדרות של המפעילים ושל המשתמשים, כאשר מטרת התקנת המצלמה נכנסת כאן לתמונה. אם בוחרים מצלמה אלחוטית נסתרת על מנת לתעד את הנעשה בבית במועד מסוים בו בני הבית לא נמצאים בו, אפשר לכוון את המצלמה שתבצע את ההקלטה במועד זה בדיוק.

כל המוצרים המתקדמים ביותר – במקום אחד

חברת "יוסוניק" הוקמה בשנת 1975, כאשר בשנים שחלפו מאז היא מיתגה עצמה כאחת השחקניות הבולטות בישראל בתחומי המיגון והאבטחה. שירותי החברה כוללים שיווק של מוצרים שונים בתחום והתקנתם, כולל מצלמה אלחוטית מקליטה על סוגיה המגוונים. החברה מספקת אך ורק מוצרים מתקדמים, אשר מותאמים בצורה מלאה לצרכים של הלקוחות, למאפייני הבית ולצורך העיקרי של ההקלטה והתיעוד. אנשיה מעניקים ללקוחות ייעוץ ראשוני מקיף ומלווים אותם לכל אורך הדרך.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות