מערכת גילוי עשן

כל שריפה מייצרת עשן, והרי ידוע שאין עשן בלי אש. שריפה במבנה מסוים היא אחד מתרחישי האימה הגדולים, כאשר בתוך מספר שניות עלולה השריפה להביא לנזק משמעותי לרכוש ואפילו לגוף. רק מערכות גילוי עשן מהשורה הראשונה, דוגמת מערכות גילוי וכיבוי אש שמספקת חברת יוסוניק, יוכלו לספק לכם שקט נפשי ומענה מהיר ומיידי בעת הצורך.

על החשיבות שבגילוי העשן

מערכת גילוי עשן מיועדת, כפי שאפשר להסיק משמה, לאתר מצב שבו עשן מתחיל להתגלות במבנה מסוים. מכאן, המערכת עשויה לבצע מספר דברים. ראשית, באמצעותה לספק התראה לאנשים הנמצאים במבנה או בסמוך לו. מבחינה מעשית, גלאי העשן קולטים אותו ושולחים על כך אינדיקציה לרכבת הבקרה. שליחה זו מביאה להפעלת הצופר, כאשר חלק מהמערכות המתקדמות מגיעות עם חייגן אוטומטי אשר מחייג למכבי האש. בעל העסק מקליט למעשה הודעה מוקלטת מראש, ובה מפורטים שם העסק וכתובתו, ובכך מסתיימת המעורבות שלו בעניין.

ניתן למצוא וריאציות שונות של מערכת גילוי עשן. גלאי עשן ביתי הוא בחירה מקובלת מאד, כפי שתיאור המערכת שהובא מעלה יכול להסביר. לצד זה, מוצעים בשוק גם גלאי חום. גלאים מהסוג הזה מבצעים מדידה קבועה של הטמפרטורה וכן את עליית הקצב שלה, כשכל שינוי חריג בטמפרטורה עלול להצביע על שריפה, ולכן מביא להפעלת הצופר. נהוג למקם גלאי חום במקומות בהם אין חשש שגלאי עשן ייצור התראות שווא, דוגמת מטבחים או חדרי גנרטור. בחירה מקובלת כיום היא בגלאי המשלב בין גלאי עשן לגלאי חום, אשר מודד את שלושת הפרמטרים גם יחד – עשן, טמפרטורה וקצב עליית הטמפרטורה – ובכך למעשה מקטין את הסבירות להתראות שווא למינימום האפשרי.

עם אש לא לוקחים סיכונים

חברת יוסוניק פועלת מאז שנת 1975 ומספקת פתרונות מגוונים בתחומי האבטחה, בטיחות האש והתקשורת. החברה מתקינה מערכת גילוי עשן בפריסה ארצית, תוך מתן מענה נקודתי לצרכים של כל לקוח ולקוח. ברשות החברה מאות רבות של מוצרים איכותיים, העומדים בכל התקנים הנדרשים בתחום. במהלך השנים סייעה החברה לשפר את בטיחות האש של אינספור לקוחות בכל התחומים, והיא תשמח לאפשר גם לכם לקבל שקט נפשי.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
מצלמה אלחוטית מקליטה