מצלמות אבטחה נסתרות / אלחוטיות – לראות בלי להיראות

יעוץ בבית הלקוח ללא כל חיוב

בין פתרונות האבטחה החשובים והחיוניים ביותר ניתן למצוא את מצלמות האבטחה. בין הסוגים השונים של מצלמות חשובות אלה ניתן למצוא דגמים יעילים שמתאימים במיוחד לסביבה העסקית ויש גם דגמים מצוינים לסביבה ביתית וללקוח הביתי.

עבור לקוחות מסוימים, ישנה חשיבות לאפשרות לראות את הסביבה בלי להיראות. במילים אחרות, נחוץ פתרון של מצלמות אבטחה נסתרות, כאלה שמאפשרות לראות סביבה מסוימת ולתעד אותה בלי שהגורם המצולם יבחין בכך.

בשורות הבאות נסקור מצבים שונים שבהם יש חשיבות מיוחדת להתקנה של מצלמה נסתרת. בנוסף, נראה איך ניתן לבצע הסתרה מתוחכמת אך פשוטה, במקומות שונים.

מדוע זה חשוב

במקרים מסוימים, עולה הצורך בהתקנה מצלמות אבטחה גלויות, שמספקות ממד חשוב של התרעה דבר זה חיוני בחנויות מסוימות, בבנקים וגם עבור לקוחות פרטיים, בבית או בעסק הפרטי. עם זאת, ישנם מקרים שנחוץ פתרון נסתר, שבו המצולם לא יודע שהוא מתועד.

הפתרון של מצלמת אבטחה  אלחוטית נסתרת הוא חשוב ואף חיוני כאשר לא רוצים שמי שמצלמים אותו יהיה מודע לכך, כאשר רוצים שהוא יתנהג בטבעיות וניתן יהיה להשיג ראיות ברורות להתנהגותו (לרוב – פלילית, לא חוקית או לא מוסרית). מי שחושב שהמטרה היא לתפוס בן זוג בוגדני או בת זוג שאיננה נאמנה צודק באופן חלקי. המצלמות הנסתרות יכולות להיות בעלות חשיבות עליונה גם כאשר:

  • רוצים לברר האם העובד או העובדת מתנהגים בצורה נאותה עם מי שנתון לפיקודם.
  • רוצים לבדוק האם עובד או עובדים בעסק פועלים בצורה ישרה גם ללא פיקוח.

יש לציין שלעיתים, המצלמה הנסתרת, הסמויה, נועדה להוסיף נדבך של ביטחון לצד מצלמות גלויות. לעיתים אחרות יהיה שימוש אך ורק בפתרון הנסתר כשלעצמו.

איך מבוצעת ההסתרה

בזכות טכנולוגיות של מזעור והקטנה, ניתן כיום לבצע את ההסתרה של מצלמה בצורה קלה ויעילה. מומחי אבטחה מספרים שניתן להסתיר בקלות פתרונות צילום נסתרים בתוך גלאי עשן, בתוך גלאי נפח של אזעקה לבית או לעסק, בתוך קופסת חשמל ועוד. את ההסתרה ניתן להתאים בצורה פרטנית, לכל אתר ולכל לקוח.