אינטרקום לבניין מגורים

כמעט בכל בניין מגורים בישראל כיום ניתן למצוא אותן, כאשר הן לוקחות חלק משמעותי בתמונת המיגון והבקרה על הנעשה בבניין. אלו הן מערכות האינטרקום השונות, אשר המהות הבסיסית שלהן ברורה: לאפשר לדיירי הבניין להכניס לתוכו רק את מי שהם מעוניינים. אינטרקום לבניין מגורים מאפשר לאדם המעוניין להיכנס למבנה ליצור קשר עם כל אחת מהדירות, אשר אנשיהן יכולים להחליט על סמך התקשורת עמו האם לפתוח את הדלת. הדיירים עצמם יכולים להיכנס למבנה באמצעות הקשת קוד, בן ארבע או חמש ספרות, אשר מטבע הדברים יהיה ידוע רק להם.

מה שחשוב להדגיש הוא שהטכנולוגיה עובדת שעות נוספות בתחום האבטחה והמיגון, ומביאה לכך שמערכות אינטרקום לבניין מגורים כיום מגיעות בשלל צורות, עם פונקציות מתקדמות במיוחד.

הדגמים המתקדמים של העת הנוכחית

אפשר למצוא כיום לא מעט דגמים של מערכות אינטרקום לבניין מגורים, כאשר ההמלצה הברורה היא להתכוונן מראש לעבר הדגמים האיכותיים יותר. האבחנה הראשונה שחשוב לבצע היא בין מערכות קוויות לאלחוטיות, כאשר בדומה לתחומים אחרים – המערכות האלחוטיות מהוות את המילה האחרונה בתחום. הן מציעות התקנה פשוטה מאד וכוללות מספר פונקציות מתקדמות מאד.

החלק הארי של מערכות אינטרקום לבניין מגורים מהסוג הזה כולל מצלמה, שהאיכות שלה עשויה להיות גבוהה מאד. אינטרקום עם מצלמה לבית פרטי או לבניין מגורים מאפשר לשפר עוד יותר את האבטחה במבנה. דייריו יכולים לצפות בנעשה בצד השני של הדלת או של שער הכניסה, כאשר התמונה המופקת באמצעים העומדים כיום היא באיכות גבוהה, צבעונית וברורה גם כשתנאי התאורה אינם אידיאליים, בלשון המעטה. בנוסף לכך, חלק ממערכות האינטרקום מאפשרות להתחבר למחשב בצורה אלחוטית, ומכאן שאנשי הבית יכולים לצפות בתמונה המוצגת דרך המצלמה גם כשהם אינם נמצאים בו בצורה פיזית. בדרך זו, הגבולות בין מערכות אינטרקום למצלמות אבטחה הופכים למטושטשים וכמעט שאינם קיימים.

נקודת ההתחלה שלכם בדרך ליצירת מערך המיגון האולטימטיבי צריכה להיות פנייה למומחים של חברת יוסוניק. החברה משווקת את הדגמים המובילים של מערכות אינטרקום לשער כניסה או לדלת כניסה ומתקינה אותם, תוך התאמה לתקציב של אנשי הבניין ולצרכים הנקודתיים שלהם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
התקנת מצלמה נסתרת בבית