אינטרקום וידאו אלחוטי

פעם כשהיינו רואים בסרטים כיצד אנשים מצלצלים באינטרקום ומישהו מתוך הבית או הבניין יכול היה לראות מי זה עוד לפני שפתח להם את השער, חשבנו שזה היה עניין דמיוני, מדע בדיוני או לפחות משהו שיכול להיות רק במבנים של עשירים. עם השנים זה השתנה וכיום אפשר למצוא בלא מעט בתים את אלמנט של אינטרקום וידאו אלחוטי.

הרעיון הוא מאוד פשוט, אנחנו לוחצים על בקשת כניסה ובצד השני יש מי שיכול לראות אותך דרך מסך קטן. המסך מקבל את התמונה מתוך מצלמה שנמצאת מעל מקום הכניסה היכן שממוקם האינטרקום.

בהרבה מאוד בתים הרעיון של אינטרקום השתנה, הן אינטרקום לבניין מגורים והן אינטרקום לשער בבית פרטי או במשרד. אם בעבר היה מדובר באינטרקום פשוט, אישי, הרי שכיום אינטרקומים שדורשים מכל מי שרוצה להיכנס להקליד קוד כניסה, במקרים רבים אפשר לדפדף בין רשימת שמות בעלי הדירות או המשרדים במבנה וכך לבחור אצל מי להקליד. יש מקרים בהם צריך קוד בשביל להיכנס ללובי של הבניין, בנוסף לאינטרקום הרגיל.

אינטרקום וידאו אלחוטי או אינטרקום לבניין מגורים, מהווה סנן ראשון בשביל למנוע כניסה של זרים לבניין. הרעיון הוא שלא ייכנסו למבנה אנשים שלא אמורים להיכנס אליו, כך אנחנו יכולים לחסוך מצבים לא נעימים של פריצות וגניבות. כמו כן, אנחנו יכולים למנוע מצבים לא נעימים בהם אנשים ישוטטו בבניין ללא שום סיבה.


הרעיון של אינטרקום לשער בבית פרטי הוא הרבה יותר מהותי, מאחר ואחרי שעוברים את האינטרקום, אין עוד חסם, אין עוד משהו שיכול למנוע מהפורץ או הגנב לעשות כרצונו. לכן חשוב מאוד להקפיד על התקנה של אינטרקום שכזה, כמובן שעליו להיות איכותי, לעבוד כל הזמן, להיות ברור וכן להיות מחובר למצלמות במידת הצורך. חשוב להדגיש שבמקרים מסוימים, האינטרקום מחובר לא רק למצלמות אלא גם למחשבים שמאפשרים לראות מה בדיוק רואות המצלמות. כך אם אנחנו נמצאים בחו"ל או רחוק מהבית, אנחנו יכולים לבדוק מי מגיע אלינו ומי מנסה לחצות את המערכת ללא אישור.

אצלנו בחברת יוסוניק תוכלו למצוא מגוון רחב של אופציות לאינטרקום וידאו אלחוטי וכן סוגים נוספים של סוגי אינטרקומים לבית ולמשרד. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ותוך זמן קצר תוכלו לקבל מאיתנו גם הסברים על סוגי אינטרקומים שונים וגם הצעת מחיר על מערכת שיכולה להתאים לכם באופן ספציפי.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

התקנת אזעקות