אינטרקום אלחוטי לשער כניסה

מערכות אינטרקום מקבלות תפקיד משמעותי במערך בקרת הכניסה בכל בית פרטי או בניין. זהו תחום שבו הטכנולוגיה מדברת, ובגדול, כאשר עליית הפופולאריות של מערכות אינטרקום אלחוטי לשער כניסה מצביעות על כך. מערכות אלה, כפי שניתן להסיק משמן, הן מערכות המחוברות בצורה אלחוטית ולא קווית – כמו שתראו בהמשך, רבות מהן הן מערכות אינטרקום הכוללות מצלמה וטלוויזיה. הן מהוות את המילה האחרונה בתחום, מאפשרות התקנה פשוטה יחסית ותפעול נוח ומהיר של המערכת ומציעות מספר יתרונות מהותיים נוספים אליהם נתייחס במאמר.

הפופולאריות של אינטרקום טלוויזיה

בעת הנוכחית, מערכות אינטרקום אלחוטי לשער כניסה הן לרוב מערכות אינטרקום אלחוטי עם מצלמה. בכך הן מאפשרות לראות צילום וידאו של האדם שנמצא בצד השני של השער או של הדלת, מה שמקל על קבלת ההחלטה האם לאפשר לו כניסה לבית – האינטרקום האלחוטי למעשה מבטיח שלא ייכנסו למבנה או לשטחו אנשים שאינם רצויים, ובטח שלא מתחזים, פורצים או גנבים. בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות, איכות התמונה כיום היא גבוהה מאד, כאשר התמונה היא בצבע וברורה גם כשתנאי התאורה ירודים. בנוסף, מערכות אינטרקום עם אמצעים לראיית לילה הן ממש לא עניין נדיר כיום.

פיתוח אחר של השנים האחרונות הוא מערכות אינטרקום אלחוטי לשער כניסה – המחוברות לא רק למצלמות, אלא גם למחשבים. בדרך זו ניתן לצפות בתמונה באינטרקום בכל רגע נתון, אפילו כשלא נמצאים בבית באופן פיזי. הדבר הופך את האינטרקום למעין מצלמת אבטחה לכל דבר ועניין, ובכך משפר עוד יותר את מערך הבטיחות של המבנה כולו. האינטרקום אינו יכול לעמוד בפני עצמו כאמצעי הבטיחות היחיד, אך הוא בהחלט משתנה מרכזי שחייב להיכלל במערך הבטיחות כולו.

כל הסיבות להעדיף את חברת יוסוניק

חברת יוסוניק פועלת מאז שנת 1975 ומספקת מערכות מיגון ואבטחה מגוונות, כולל מערכת אינטרקום אלחוטי לשער כניסה. הפתרונות של החברה עומדים בחוד החנית בתחום ומותאמים לכל לקוח באופן אישי, על פי מאפייני המבנה שלו ובהתאם לצרכיו הנקודתיים. החברה מספקת אינטרקום אלחוטי לבית פרטי ולבתים משותפים כאחד, כאשר ההתקנה מתבצעת במהירות, תמורת מחיר שווה לכל כיס. אנשי החברה זמינים עבור הלקוחות בכל עת ומבצעים עבורם פעולות תחזוקה, אם אלה נדרשות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
אינטרקום לבניין מגורים