אזעקות לבית פרטי

בעבר, רק מעטי אנשים היו נוהגים להתקין מערכות אזעקות ביתיות, בדרך כלל היה מדובר בבתים פרטיים אשר הכילו חפצים יקרי ערך. כמו כן היה נהוג להתקין מערכות אזעקה לחדר ספציפי, אם באותו חדר היתה כספת או כל דבר אחר בעל ערך רב.

כיום יותר ויותר אנשים נוהגים להתקין מערכות אזעקה ביתיות, לא מדובר רק באזעקות לבית פרטי אלא גם בדירות במבני מגורים. יש לכך מספר סיבות, ראשית, איכות החיים בישראל עלתה עם השנים ואנשים מחזיקים הרבה יותר מוצרים יקרי ערך, מזומנים ומכשירים יקרים, מערכות אזעקה ביתיות ובפרט אזעקה לחדר מרתיע אנשים מלנסות לגנוב אותם.

שנית, רמת הביטחון בישראל ירדה עם השנים, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר פריצות, יותר ויותר מקרים של אירועים ביטחוניים, כמו כן אסור לשכוח שכיום נכנסים למבנים פרטיים הרבה יותר אנשים זרים, החל משליחים, בעלי מקצוע, וגורמים אחרים אשר סביר להניח מרביתם הם אנשים ישרים, אך מספיק שאחד לא יהיה כזה, והמצב יכול להיות בעייתי.

שלוש, אם ניקח את שני הגורמים הראשונים ונחבר אותם, אז נגיע למסקנה אליה הגיעו חברות הביטוח, בשביל שנוכל ליהנות מפוליסה טובה ואיכותית, עלינו להתקין מערכות אזעקה. חברות רבות מחייבות את המבוטחים שלהם להתקין אזעקה לחדר או לבית. זה נכון כשמדובר במבנים יקרי ערך עם חפצים ונכסים אחרים, וכן זה נכון במקרים בהם מדובר על יישובים ושכונות שיש בהם סיכון גבוה לפריצות. כך המבוטחים שומרים על הבית שלהם וחברות הביטוח יכולות, ברמה מסוימת, לשמור על הפוליסה שהן מספקות למבוטחים שלהם.

התקנת מערכת אזעקות לבית פרטי איננה שומרת בהכרח על המבנה, הרי פורץ לא תמיד מודע לעובדה שיש אזעקה במבנה מסוים, אז למה בכל זאת רצוי להתקין אותה? היא מרתיעה ברגע שהיא פועלת, ניתן לחבר אותה למוקד שמירה אשר מזניק ניידת ברגע שהאזעקה פועלת, במקרים מסוימים, אזעקה יכולה לגרום לנו ו/או לשכנים להתעורר ולהדוף את הפורץ וכן פעמים רבות מדובר באזעקה שקטה אשר עוזרת לתפוס את הפורץ בשעת מעשה מבלי שיהיה מודע לכך שהאזעקה עבדה.

אם אתם רוצים לדעת עוד על אזעקות לבית פרטי או לדירות מגורים, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם. אצלנו תוכלו כל מה שאתם מחפשים בנושא. חברת יוסוניק מתמחה בשיווק והתקנת מערכות אלו. אנחנו נשמח להציג לכם את המערכות המתקדמות ביותר בשוק במחירים אטרקטיביים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

לחצן מצוקה